Povrati

Kupac ima pravo u roku od 14 (četrnaest) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor.  Rok je prekluzivan i započinje teći od dana kada je korisniku, ili trećoj osobi, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predan u posjed.

Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom u obliku obrasca za jednostrani raskid ugovora. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora.

Korisnik mora izvršiti povrat proizvoda bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana davanja izjave o raskidu ugovora. Prekoračenje ovog roka rezultira gubitkom prava na jednostrani raskid, odnosno povrat plaćenog. Troškove povrata proizvoda snosi korisnik. Korisnik isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.

Ukoliko je proizvod vraćen s vidljivim oštećenjima i tragovima korištenja, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Vinaches pokloni, obrt za proizvodnju, usluge i trgovinu će izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvod bude vraćen, odnosno nakon što mu korisnik dostavi dokaz da je proizvod na isti način na koji mu je dostavljen, poslao natrag.

Personalizirani proizvodi se ne mogu vratiti i za njih nije moguće izvršiti povrat novca, osim u slučaju kada je greška napravljena od strane Vinaches pokloni, obrt za proizvodnju, usluge i trgovinu. Uz vraćeni proizvod obvezno je priložiti kopiju originalnog računa.

Po primitku robe Vinaches pokloni, obrt za proizvodnju, usluge i trgovinu će u roku 8 dana po primitku pisane obavijesti i proizvoda dati pisani odgovor na rješenje reklamacije.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.

Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.

Troškove povrata robe snosi kupac. Za vraćene proizvode ne preuzimamo pošiljke sa plaćanjem poštarine pouzećem.

Close Popup
Postavke privatnosti su spremljene!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Kontrolirajte ovdje svoje osobne usluge kolačića.

Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Da bismo koristili ovu web stranicu koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijte sve usluge
Spremi
Prihvatite sve usluge